22 تیر 1390
شماره خبر: 394

آمادگی سامانه 3000141408 شهرسازی برای دریافت مشکلات شهروندان

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آمادگی سامانه 3000141408 شهرسازی برای دریافت مشکلات شهروندان

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: سامانه پیام کوتاه 3000141408 از هم اکنون آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات همچنین دریافت مشکلات شهروندان در حوزه شهرسازی شد.
غلامرضا احمدی بیداخویدی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج افزود: این سامانه پیام کوتاه از یک سال گذشته با هدف اطلاع رسانی حوزه شهرسازی و معماری شهرداری کرج افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی با تاکید بر رفع سریع مشکلات شهروندان در خصوص مسائل شهرسازی عنوان کرد: توسعه سامانه اطلاع رسانی حوزه شهرسازی با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان در اسرع وقت صورت گرفته است که ممانعت از اتلاف وقت شهروندان در خصوص پیگیری امور مربوط به این حوزه از خروجی های مثبت این اقدام فنی است.
این مسئول انتقادات سازنده را از گزینه های مهم توسعه خدمات شهری عنوان و بیان کرد: دریافت انتقادات و پیشنهادات از سوی شهروندان ضمن آگاهی مسئولان از مشکلات احتمالی در شهر باعث رفع آنها در سریع ترین زمان ممکن می شود.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از پیگیری مشکلات شهروندان طی یک هفته از زمان ارسال پیامک به سامانه 3000141408 خبر داد و گفت: شهروندان می توانند از طریق این سامانه همه مشکلات خود را از جمله روند صدور پروانه ساختمانی عنوان کنند.
بیداخویدی افزود: ارسال شماره پیگیری از سوی شهروندان به این سامانه به منظور رسیدگی مسئولان به مشکل مطرح شده ضروری است.
وی مهلت رسیدگی به موضوعات مطروحه از سوی شهروندان از طریق سامانه پیام کوتاه حوزه شهرسازی و معماری را یک هفته ذکر و عنوان کرد: شهروندان در صورت عدم رسیدگی به موضوعات عنوان شده می توانند این مهم را به اطلاع مسئولان ذیربط برسانند.




منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود